Oldalak

2010. június 23., szerda

…mond mit érlel annak a sorsa….

Nem szeretem ezeket a sorokat. Gyűlölöm. És azt hiszem más sorokat sem szeretek, és más sorokat is gyűlölök. Mindent gyűlölök ami árulás. Legyen szó egy ember árulásáról vagy egy nép elárulásáról… az öreg hangja teli volt le fojtott indulattal. A tehetetlen düh ökölbe szorította a kezét.
--- Én meg nem szeretem amikor ilyen.
--- Milyen? Fordult Marika a konyhás nő felé. A szeme izzót a haragtól.
--- Hát ilyen félelmetes. Látná csak magát kívülről.
--- Az jó lenne, mert akkor már ketten lennénk és elnevette magát.
Böbe nyitott be és halkan kérdezte Marikát. ..--- Meg nyugodott már?
--- Gyere csak Böbe. Semmi baj. A választásokon csesztem fel az agyam.
--- Minek, úgysem változik semmi.
--- Igaz. És beleivott a kihűlt presszó kávéba. ..De akkor is bosszantó hogy gyávaságból választ ilyen hülyén a nép.
--- Ne politizáljon ember. Érkezett meg a vörösre festett vezető nő.
--- Gabika maga nem gyáva, csak mindig a hatalom térfelén van. Tehát nem érti.
--- Nem is vagyok gyáva. Húzta ki magát Gabriella. Én csak mindenki érdekeit tartom szem előtt.
--- Tuggyuk Gabika. Mondta olyan édes hangon az öreg, hogy csak az nem vette észre aki nem él hogy ez a teljes lehülyézéssel egyenlő.
--- Ugye nem gunyolódik?
--- Gabika nézzen a szemembe.
--- Na azé. Azzal kifordult a konyhából és fontoskodó sietős léptekkel eltűnt a…..
Böbe szájából csúszott ki az igazság. …Ez buta is, hülye is, és áruló …
Marika tálcára tette a vacsoraadagokat és a 4 kancsó kihűlt teát is elibük tólta.
--- Na vigyétek, és ne lázítson öreg.
--- Igaza van Marika. A paradicsomot véletlen a szatyorba tette. Ide adja?
A konyhás nő arca vörösre váltott. Lebukott már megint, így aztán vissza adta a hajléktalanok
paradicsomát. Böbe megsajnálta… van még a raktárban…biccentett a raktárajtó felé.
--- Gabika már betette a kocsijába. Válaszolta kámpicsorodott arcal.
--- ehe csillant fel viszont Böbéé.
Az öreg mosolygott. Tudta hogy Gabika lopott paradicsomainak egy része Marikához kerül, egy része hozzájuk repetának és a maradékot majd ehetetlenné nyomorgatja böbe.
--- Mi a baj a Fidesszel?
--- Nekem semmi. Nekem a választással van bajom. Nekem azzal van bajom hogy a szocik szemetek voltak és a nép nem merte öket időben pofán vágni ezért most választanak egy verőembert, aki meg félti annyira a hatalmát hogy gátlástalanul mindenkit fog verni aki nem dicséri őket. Olyan Kun Bélás buli. Aki nem velünk az ellenünk.
--- Nem értem, de biztos van benne valami.
--- Tudod a törvényeket olyan hatalmon lévő emberek hozzák, akiknek a lelke és tisztessége születésük pillanatában is megkérdőjelezhető. Ezt elnevezik jogrendnek. A jogrend nem az igazság. A jogrend akkor támogatja az igazság érvényre jutását ha a hatalom érdekeivel egybe esik. Ha nem akkor a jogrend az első. Olyan szűrő rendszerek vannak beépítve hogy a jogos
Igazsággal ne tudj az érvényesítés közelébe se kerülni.
--- Vagyis Tehetetlenségre vagyunk ítélve?
--- Igen Böbe. Arra.

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése