Oldalak

2010. március 8., hétfő

Arcátlan hatalom és Nyilas Misi...

120 srác. 120 különböző korosztályu gyerek.Mindegyik elárúlt, el árvult fickó. Némelyik rég túl van a gyilkosságközeli állapoton. Van akit mindig "Csak " megvernek.
120 anyázó vadhús...Ülünk és nézzük, mert néznünk kell a LÉGY JÓ MINDHALÁLIG cimű borzalmat.Mióta létezem azóta utálom azt aki írta és azt aki filmet csinált belőle, és azt is aki azt akarta hogy nézzük és tanuljunk...Ennek a rohadék kis MISINEK sok ember köszönheti hogy nem léptem a szályába. A MI intézetünkben csak 120-an néztük
végig és irigyeltük a kis majmot, hogy haza viszik a szülei...ÉN NEM AKAROK DEBRECENI
DIÁK LENNI...Ha ilyen egyszerű lenne. Kiáltok egy nagyot és össze esek, és a BÍRÓ emberhez méltóan nyilatkozik: Misike jó.
Azóta sem találkoztam igazi bátor bíróval. Mindig csak a hatalom álltal létrehozott
megtorló törvényeket végrehajtó gyávákkal hozott össze a sors....
Nyilas Misi bele égett a lelkekbe.Mélyre. Nagyon mélyre ,és mi eszerint nevelgettük
utódnak szánt szaporulataink, és ennek következtében ilyen NACCERŰ lett minden:
Járdaszélén kajálok egy utcaseprő fizikussal, és arról beszélgetünk hogy a tófóliát
dupla rétegben kell kifeszíteni az erdőben ha már ott kell élni.- Én nem vagyok hajléktalan uram. Van otthonom, ott vannak a könyveim,és még tanulok is.
Nyilas Misit Ő is ismeri. Kacagunk.
A mindenünkből kifosztó hatalom ennek a kis büdös Misinek köszönheti hogy a Parlamentből eddig még nem lettek kipofozva a rokonok. Pedig kikéne ezeket rakni.

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése