Oldalak

2010. március 23., kedd

Három napja nem ettem se sokat, se...

- Háhárom napjja nem etem
- Most verset akarsz mondani ,vagy csak hazudni akarsz? Kérdezte indulatosan a mi drága Böbénk.
- Hüülye. Moost ténnényleg nem ettemmm
- Hát perszee láttuk. Zabáltál mint az állat . Ne tagadd le te köcsög. Szeme olyan szúrósan hatolt be szegény dadogós Pepibe hogy az majd összecsinálta magát.
- E ez az Böböbe. Mimikór lálátál engem zazabálni,? Soha. Én Szoszobon nőnőttem fel
ahol ha csunyán eetél aaakor kizavartak.
- Ez igaz… szólt bele a beszélgetésbe az öreg. Szob egyszerre volt jó és rossz.
Múltkor ott álltam a Szobi kompnál és nem mertem felszállni hogy átmenjek. Leültem
és sírtam, sirattam a kenyérhéjat.
- Mimijen kekenyérhéjjat.?
- Ez rövid sztori de annál szarabb.
- Hát szabadulj meg tőle papi… mondta Katika…Én is kibeszélem magamból a szart és máris jobban érzem magam.
- Igazad van, de előbb együnk. Pepi neked is hoztam. Száraz kolbász. Egy Brókertől kaptam a tojás meg lopott.
- Bööbbe csicsinássz e eggy rá..rántottát?
- Mindenki csicskának néz. Játszotta a dühöngőt Böbe. De mosolygott és felgyorsult amennyire csak a depótól lehet.
- ..tehát az úgy volt Szobon hogy Sanyi bácsi minden ebéd után annak adta a kenyérhéját aki a legjobb volt. Már mindannyian megszoktuk hogy a kis srác kapja.
Tényleg jó volt, megérdemelte. Azt persze nem gondolta volna senki hogy ennek milyen súlyos következményei lesznek. A gyerek hozzá szokott és egy alkalommal rossz hírt kapott, vagy betegségről vagy halálról . A lényeg hogy az egyik nap szarul teljesített. Megjegyzem nem volt az akkora szar csak figyelmetlen volt. Sanyibá látványosan másnak adta a kenyérhéjat. Délután a hálószoba kilincsére akasztotta fel magát bánatában…. És újra megeredtek a könnyei. A rántotta is elkészült, olyan böbés
volt. El csendesedtek és nyugodtan nekiestek a rántottának. Az öregnek eszébe jutott a Szörényi testvérek és az érzelmi kiszolgáltatottság mely miatt ez a parazita Brodika letudta húzni ,ki tudta használni. … de hát ezt teszik mindannyiunkal.
- Aakkó mi iidómímítva vavagyunk?



-

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése