Oldalak

2010. március 1., hétfő

Kételkedés-Bizonytalanság BKV

A melegedőben valamelyik baromarcú betolta a témát.." mennyi pénzet loptak el ezek a........."Jól teszi az a sok bliccelő.....ennyivel kevesebbet lopnek el. Igaza van. Én marha voltam és vagyok,mertévekig szenvedtettem a családom és ismerőseimet a gyaloglással, mert nem vólt nálunk jegy, vagy bérlet. Vólt olyan eset mikor a család előre ment villamossal, mert valahol letettem,elhagytam stb..azt a bitang bérletet. Embereket utáltunk meg akik felhúzták a karszalagot, és köptünk a hátuk mögött.Most itt állunk tehetetlenűl,sután és bután,és fejben számoljuk a lenyúlt pénzeket,sőt a soha kinem deríthetőt is igyekszünk hozzá adni.Hosszú szünet után Zolika kezdett el igétosztani-Ha megtudnám szervezni akkó megtenném,és az jó lenne-Micsoda lenne jó te agyament.- Hát az hogy senkise nem mutatná be a jegyét és a bérletét hónapokig. Összefognánk mint 48-ban--Ez a pali tök hülye.

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése